Zásady ochrany osobních údajů

1. Identifikační a kontaktní údaje správce 

STAVBY JOŽÁK s.r.o.IČO 28737156, DIČ CZ28737156, se sídlem Arnoltice 150, 407 14 Arnoltice u Děčína, zapsána v OR vedeném u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spis C 29516, dále jako „společnost“, je správcem osobních údajů dle definice nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „GDPR“).

Společnost je možné kontaktovat na emailu jozak@stavbyjozak.cz nebo telefonním kontaktu +420 731 478 712.

2. Pověřenec pro ochranu osobních údajů

Společnost nemá jmenovaného pověřence pro ochranu osobních údajů.

3. Zásady zpracování osobních údajů

Společnost dodržuje následující zásady:

4. Způsoby zpracování osobních údajů

Společnost zpracovává osobní údaje manuálně i automatizovaně v rámci naší databáze klientů. Nedochází k automatizovanému vyhodnocování ani profilování.

5. Příjemci osobních údajů

Společnost zpřístupňuje osobní údaje vlastním zaměstnancům a zpracovatelům pro plnění povinností v rámci jednotlivých účelů zpracování či třetím osobám z jiných důvodů v souladu se zákonem.

Se všemi příjemci osobních údajů je uzavřena smlouva příslušného typu jejímž obsahem je závazek dodržovat povinnosti plynoucí z nařízení GDPR.

6. Účely zpracování osobních údajů

6.1. Příjem a zpracování objednávek

Společnost přijímá a zpracovává osobní údaje získávané při objednávce zboží nebo služeb přímo od subjektu údajů.

Údaje, které objednávající vyplňuje jsou jméno a příjmení, fakturační adresa včetně IČO a DIČ (v případě fyzických osob podnikajících), dodací adresa a kontaktní údaje (telefon, email).

Souhlasem s obchodními podmínkami (kupní smlouvou) společnost zpracovává nezbytné osobní údaje na základě žádosti subjektu údajů za účelem plnění smlouvy a kroků předcházejícím uzavření smlouvy.

Během zpracování objednávky jsou osobní údaje předávány zpracovatelům za účelem naplnění smlouvy (přepravci, zpracování plateb), a zpracovatelům ke splnění právních povinností (účetní firmě za účelem zpracování účetnictví).

Osobní údaje mohou být předávány třetím stranám – orgánům veřejné moci na základě plnění právních povinností (např. EET, zvláštní šetření v souladu s právem).

Osobní údaje vyplněné při objednávce jsou zpracovávány po dobu určenou právními povinnostmi. Doba uchovávání daňových dokladů je nařízena na 10 let. Údaje objednávky jsou uchovávány po dobu nutnou pro případné reklamační řízení.

6.2. Identifikace uživatele na webových stránkách

Společnost používá cookies na webových stránkách pro zajištění funkčnosti webu tzv. technické cookies.

Cookies třetích stran jsou používány k přizpůsobování obsahu a měření reklamy na základě oprávněných zájmů správce. Omezit používání cookies třetích stran lze v nastavení prohlížeče.

7. Práva subjektu údajů

Subjekt údajů může uplatnit následující práva:


8. Závěr

Tyto zásady jsou platné a účinné od 1.6.2020. Aktuální znění je zveřejněno na webových stránkách.